woensdag 4 januari 2017

Foto's #4 Gelukte glutenvrije pasta, snoeien, deo


Ik maakte dosa's, maar dan met haver. Ze waren erg lekker!

Verder probeerde ik de ovengeroosterde pompoen met chili-yoghurtsaus van Ottolenghi. Ik gebruikte daarvoor zelfgefermenteerde haveryoghurt. De pompoen wordt geroosterd met kaneel en peper: een goeie combinatie.
Het was buiten erg koud, maar tegelijkertijd was het prachtig weer. Ik snoeide een heeeeleboel bramen, frambozen, vlier, els, ...


Eindelijk! Succes met het zelf proberen maken van glutenvrije pasta! De truc is om een ei-vervanger te gebruiken. Ik zal er nog uitgebreider over schrijven, eens ik nog wat meer geëxperimenteerd heb. Op de foto's zie je door het pastamachientje heen gerolde kikkererwtenbloempasta!


Mijn zelfgemaakte deo was op, dus ik maakte nieuwe. Heel makkelijk, en ik kom weer voor een klein jaar toe! Ik koos voor een oude, geliefde geur: patchoeli. Heel hippie, maar ik vind het echt één van de beste geuren die er bestaan...

Geen opmerkingen: