zondag 9 april 2017

Zelf een Thee Menu Kaart maken!

Zelf een Thee Menu Kaart Maken!

Veel vriendinnen die hier op bezoek komen, drinken net als ik graag een lekker kopje thee.
Ik vraag: "Welke thee wil je graag?"
En zij zeggen: "Welke heb je?"

Dan begint het... een heel lang lijstje! Ik heb namelijk zowel groene en zwarte thee als kruidenthee. Er zijn heel veel soorten kruidenthee en je kan ook nog gaan mengen, of onderverdeling maken tussen geneeskrachtige kruidenthee of gewoon lekkere kruidenthee. Bovendien kan je ook nog toevoegingen erbij doen zoals citrusschil, rozenbottel, ...Verder heb ik voor echte thee-freaks ook altijd kombucha in huis, dat is een gefermenteerde theedrank, klik hier om te zien hoe je em maakt.

Aaaah, keuzestress!

Ik wilde daarom een soort van thee menukaart maken, ook voor mezelf. Zo weten mijn gasten en ik altijd precies wat de mogelijkheden zijn :)
Ik dacht eerst aan zo'n typisch gestencilde menukaart, maar daar heb je dan weer plastic voor nodig.
En dus schreef ik alles lekker DIY en eco op een stuk karton!



Heel handig! Ik denk erover om eenzelfde menukaart te maken voor onze zelfgemaakte sapjes!

Hoe organiseren jullie je thee-kast? Ben ik een must-drink thee vergeten? En wat is jullie favoriete thee?




Geen opmerkingen: